Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 11 oktober 2015

Av maria - 11 oktober 2015 13:20

Usch skämmes på mig vad längesen jag skrev, snart en hel vecka sen. Mycket har hänt, eller...jag förbereder mig inför skola, springer på möten, försöker få ut min medicin som är på licens vilket kan vara svårt då licensen gått ut, läkare måste söka om och gärna skicka licensmotivering till rätt apotekskedja så Maria får ut sin medicin, allt detta har inte fungerat rätt så Maria har inte kunnat hämta ut medicin, Maria har snart slut på medicin. Det är måndag i morgon, hoppas för allas bästa det går undan...hallelulja...

Idag var en pirrig och spännande dag både för Nea och Neas mamma...Nea skulle nämligen börja på skridskoskola. 


 


 


 


Från att gråta av skräck och inte kunna nästan stå på skridskorna till att på egenhand åka ut på isen och ta sig fram med ett stort leende på läpparna-det är utveckling delux...inom loppet av en timma. Barnet var nöjd-jag nöjd. Samt även ont i fötterna. 

 


 


Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards