Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 27 april 2012

Av maria - 27 april 2012 09:52

Hur svårt kan det vara egentligen och läsa innantill i sin egna almanacka-JÄTTE SVÅRT, tydligen...Jag skulle ju på det här hemska cellprovet (som egentligen inte var så hemskt, jag börjar kanske vänja mig) idag på tidiga morgonen. Med andan i halsen sitter jag tillslut i väntrummet, problemet är bara att jag sitter i fel väntrum på fel ställe helt enkelt, när jag upptäcker det förflyttar jag mig blixtsnabbt till nästa väntrum och blir då varse om att jag befinner mig där på helt fel dag, helt fel vecka...hjguthoifjbhifjbu9...Men eftersom jag har en fin fin barnmorska som har följt mig dom senaste tre graviditetrna tyckte hon kanske lite synd om mig så vi tog det där provet ändå...Vi börjar på vara gamla bekanta hon och jag numera...vilket känns fantastiskt att få ha bortgjort för det handlar ju inte bara om mig, hela släkten blir ju mera el.mindre inblandade då barnvakter ska ordnas till övriga...Väl hemma ser jag ju klart och tydligt hur jag har skrivit upp i min almanacka-cellprov 08.40, fast nästa fredag. Tur att det är långhelg nu, hjärnan verkar behöva graderas upp några nivåer. Trevlig Helg!


 

Ovido - Quiz & Flashcards