Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 9 april 2012

Av maria - 9 april 2012 20:54

Nu är glada påsken äntligen slut...äntligen för att jag måste sluta stoppa i mig en massa onyttigheter,oäntligen för att pappaanders ledighet is over och det blir jag mot barnen resten av veckan...vi avslutade med pompa & ståt med anders familj och jag hade gjort en påskbuffe med VB-ostpaj, kyckling och massa annat gott och farmor bjöd på godaste tårtan , att hon och farfar firade bröllopsdag idag gjorde det genast lite festligare , fram med partyhattarna bara...Arvid stod för underhållningen och drog sitt paradnummer till Eric Saades Popular...Nu sover dom tre yngsta och dom tre äldsta är ute på byn och ränner...pappaanders och mammamaria snarkar ganska säkert omgående i soffan... Nea blev tvärsugen på en liten gurkbit...yammi...mumma...mums...

 


avslutar med ett jätte lyckligt barn över en begad, ärvd tågbana av brorsan... Lycka är... kolla in det avancerade tågbanebygget...(med hjälp av pappan).


 


 

Av maria - 9 april 2012 08:59

Godmorgon Måndag...ja, faktiskt...det är måndag och samtliga i familjen är lediga...kan inte få en bättre start på veckan...dessutom fick vi värsta sovmorgonen till 07.30..det är ju jämförbart med förr i tiden (typ 14år sedan) då vi låg i sängen till långt in på förmiddagen. Skillnaden nu som då är att vi vaknar upp i skilda sängar, i olika rum med olika sängkompisar...och ses i köket över en kaffe...

Idag kommer delar av släkten och det ska umgås och ätas gott...det får bli slutet på påskfirandet för om vi fortsätter så här kommer det att sluta med biggest loser...Q.Nilsson...


 

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards