Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 5 april 2012

Av maria - 5 april 2012 16:15

Och då var vi på G...


 


eller inte...


 


Hey...jag är trött, kan nån lägga mig Tack!!!

Nähä, inte det, jag fattar ingen har tid nu igen...okej då somnar jag som jag är, där jag är...är det påsklov så är det...


 

Av maria - 5 april 2012 08:37

Nu drar vi...mot blåkulla eller nåt...undrar om kvasten rymmer alla 8 eller om vi måste skaffa en sidovagn i år...dom tre yngsta samt pappaanders och jag är super förkylda   så vi kanske bara skickar dom friska så vi inte smittar ner alla häxorna på blåkulla...synd nog blev fjällstugan ledig som vi har tillgång till, över påskhelgen, vilket är ytterst ovanligt, sker väl kanske en på miljonen år...men då vi inte fått bilen/bussen vi har köpt blir det tajt att få in 8 pers på 7 platser...och sätta nån unge i sidovagn alternativt lägga nån i takboxen på bilen känns inte rätt...nä, vi stannar nog hemma och äter påskägg ist...Glad påsk på er  önskar Nea och buddha, nej jag menar babyn med familj


 


 


 

Ovido - Quiz & Flashcards