Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 1 april 2012

Av maria - 1 april 2012 20:46

Åh, nej...drömmen om att bara öppna upp altandörren och släppa ut dom på grönbete liksom bara försvann...


 


Jag vet inte riktigt, men det känns inte som det är rätt väderlek för det utanför min altandörr...äsch, skit i det nu...ett bra alternativ är att krypa ner under täcket och se början på en film...just precis...början...sen sover mammamaria så gott...


 

Av maria - 1 april 2012 10:33

Ja, då var det en ny månad och det är nu det riktiga börjar...först ut är Arvid och han fyller 4 år den 21:a...sen Nea, Elsa, Olivia, pappaanders, Alfred och så avslutar vi året med Minna...hockeysäsongen är på sluttampen (sista träningen pågår), och nu börjar den härliga fotbollssäsongen, grillsäsongen... ja, det kan inte bli så mycket bättre...baksidan på huset håller på att tina fram...snart är det bara att öppna upp altandörren och släppa lös dom i det fria...det känns helt underbart 


Olivia vill ju öppna salong en dag...och här är hennes första kund...


 


 


och jag ser hur jag kan spara in på pengar 


   

Ovido - Quiz & Flashcards