Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 26 april 2012

Av maria - 26 april 2012 11:49

Har hunnit ta en rask promenad innan regnet började ösa ner, men det är lite positivt också för då kanske den förbannade snön försvinner. Vi ska ju trots allt sjunga in våren till helgen 

Och i morgon ska jag utsättas för nåt hemskt men ack så nödvändigt, ska ta cellprov...jag som har fött 6 barn utan bedövning inte ens lustgas borde ju vara helt obrydd gällande ingrepp down there, men där tog ni fel, jag tycker det är ohyggligt hemskt...jag svimmade tom första gången jag var hos en gynekolog (lite onödigt vetande kanske, så lägg inte det på minnet).

Nu lite husligt jobb medans babyn sussar och sen kanske jag också hinner vila min trötta kropp...innan järnladyn kommer hem och sätter familjen i skräck  


 

Ovido - Quiz & Flashcards