Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg under maj 2011

Av maria - 1 maj 2011 12:53

Våren är officiellt här (ser felstavat ut,skit samma) men vårvärmen lyser med sin frånvaro. Ska iaf på en vårmusikal där våran fina Elsa medverkar idag kl tre:)


Gårdagen i bilder: Lite fakta först...gårdagen spenderade vi med min barndomsvän Anna,hennes två barn samt hennes mamma,styvpappa och lillebror Alexander...Anna bor sedan mängda år tillbaka i Stockholm men återvänder lite nu och då till våran fina stad för att umgås med familjen och vänner...I like:)


  Alex (Annas lillebror) lär Elsa lite trix i piano...


  hela konkarongen påväg till brasan...


  delar av mina fina...


  morsorna de äldre...och mamma ska alltid sjunga med...nu var det en kör som sjöng så vackert,jag vet inte om hon gjorde nån nytta el. bara onytta med sin extra stämma...

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards