Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 19 maj 2011

Av maria - 19 maj 2011 08:28

Ja,idag intar jag madrassläge och det kommer att bli en hel del sånt här...


  Bosse mys...


  Tutt mys...samt pyjamasmys...


 

  och lekmaraton...vi kanske tom tar in lunchen och äter på lilla bordet,vem vet vad denna crazy dag kommer att bjuda på...regnet har tagit över utomhus så det är inte mer än rätt tycker jag.

Har även gjort en fantastisk upptäckt...det började egentligen för ett par veckor sen då jag av misstag gav Nea Arvids välling och till min häpnad hände det inget i magen...jag fick en snilleblixt igår och har nu sen igår kväll smugit in lite mjölk i hennes kost och det verkar gå alldelens lysande...ska inte ta ut nåt i förskott men snart så borde det ju visa sig...och hon som inte ens tålde min bröstmjölk som liten,jag fick avstå från glass,choklad,ostkrokar ja,allt som är vart att leva för,men nu så...är det inte fantastiskt så säg...nu blev livet genast mycket enklare igen:)

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards