Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 18 maj 2011

Av maria - 18 maj 2011 17:22

Shit vad dålig jag har blivit på att uppdatera mig-ber så hemskt mycket om ursäkt för det...dagarna består i att sköta och fostra barn,planera och tillreda olika maträtter,plocka ut ej lämplig föda som hamnat i bebisens mun,står och blänger på dom oerhört äckliga maskarna som tar över våran altan när det regnar,måste be pappaanders göra en ny altan OMG (omgående) en bit ovanför mark...jag verkligen avskyr nej hatar dessa menlösa krälisar...äckil,som Arvid skulle ha uttryckt sig...äckil...nu är det snart helg och på söndag har vi bara två matcher att passa in,vilket kommer att gå alldelens lysande och däremmellan matcherna ska vi hinna fira våran enormt busiga ettåring...yihooooo...

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards