Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 8 maj 2011

Av maria - 8 maj 2011 19:20

...blev det rörigt,ja lite men min önskan var att helgen och veckan skulle byta plats,fattar ni...fem dagar helg,två dagar arbetsvecka, det går ju så sjukt fort. Husmor is back in da house,jag har lyckats baka bullar,en äppelpaj och morotsbröd till frulle i morgon(bullarna och äppelpajen åt vi dock av idag)...bjudit grannarna på eftermiddags kaffe samt hunnit sitta lite i solstolen...och under tiden...


  har denna här planterat om våra blommor,vi har lite ombytta roller i våran familj när det gäller trädgårdsarbete,jag är fullkommligt ointresserad av växter,blommor,plantera,kratta,ogräs ja, allt som tillhör växtlivet...tycker om när det är fint och så,men sköta om...nej tack...solstolen...ja tack...


  Neas första möte med kanelbullen...mums...


I veckan står det ett 70års kalas på agendan,fotbollsträningar samt att jag har ett viktigt beslut att fatta...

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards