Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 25 maj 2012

Av maria - 25 maj 2012 10:15

Att jag gifte mig med världens bästa kille   är ingen hemlighet, och att jag fick världens bästa svärföräldrar på köpet är inget jag hymlar med heller. Vad gör man när man har världens promenad abstinens och tre av sex barn hemma, dom tre som är helt oförmögen att klara sig själva hemma och man bara måste ut på promenad. Jo, man ringer sina fina svärisar och frågar om hjälp, och farfar kommer som skjuten ur en kanon och ställer upp...farmor ska ha en eloge också som lånat ut honom till mig-Tack  (det kändes inte rätt att stänga in dom i studsmattan i en hel timme och gå ut på promenad). Nu har jag fått stilla mitt begär och kan med gott samvete inta helgläge...men det varar nog inte så länge för det är fullt upp som vanligt och Nea är på G...


 


Ps. Jag har nu nått mitt mål plus lite till, ni vet det jag skulle nå till midsommar. Så nu kommer jag med säkerhet att trycka i mig socker tills jag spyr imorgon och heja på Loreen...men det är det värt;)))


Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards