Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 19 maj 2012

Av maria - 19 maj 2012 14:55

Umeå möblerar om...ja, det kan man lugnt säga. Skulle ta mig till Affes fotbollsmatch på Tomtebo och varför inte promenera dit...hur lätt som helst om det inte vore för att Umeå ska möbleras om vart jag mig i världen vänder...E4:an ska flyttas på och jag går såklart vilse...tur att jag stötte på en farbror jag kunde fråga...han var så snäll, och jag tyckte jag var hurtig...han hade tagit en morgonpromenad till Sävar fram och tillbaka! Man får då aldrig glänsa nå länge inte...men jag tog mig till Tomtebo och fick se matchen som slutade med vinst såklart för våra fina Ersmarkskillar...Jag hade turen att jag fick åka men familjen hem sen. Pappaanders har stängt in vilda 2åringen i studsmattan och nu tänker jag bara göra det allra nödvändigaste och äta grillat till middag Önskar er en fin lördag!


 

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards