Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 24 maj 2012

Av maria - 24 maj 2012 20:21

Ja, för exakt 1 år sen släppte jag bomben, erkännandet...vi skulle få en till i barnaskaran. Och tänka sig, nu ligger hon i min säng och snusar och sover...fantastiskt hur det fungerar...1 år senare och man har en färdig baby...men nu är det slut på sånna där bekännelser, nu blir det andra överraskningar kanske, vem vet, vi kanske skaffar oss en hundvalp, griskulting eller en liten apa ist, eller så är vi bara nöjda som det är...


Dagens mys. Arvid sjunger för sin syster...(Blinka lilla, för den med ev. dålig hörsel).



Årets första pic-nic-filt  mys i gräset...livets första för vissa...


 


Hallå, vem har lagt mig här...???

Ja, jag kan hålla med om att hon ser stel och obekväm ut, men hon släppte tillslut lös och började sprattla...fullt normalt.


 


Av maria - 24 maj 2012 09:51

Sol   och världens finaste pojke (förutom pappaanders såklart)...vad mera kan man begära  


 


 

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards