Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 15 maj 2012

Av maria - 15 maj 2012 20:13

Våran fina Arvid i sitt rätta element


 


Det är dom här stunderna som är dom riktiga guldkornen  all kärlek till ungarna.


 

Av maria - 15 maj 2012 14:23

Nu är det ordning på torpet igen, småttingarna är hemma och jag har stängt in dom i studsmattan, babyn sover...det luktar kaffe för mammamaria. Jag har återhämtat mig fint efter morgonens överaskning, hoppas pojken likaså...

Fick mig ett par blommor imorse, och det var inte av pappaanders...


 


så underbart med små egenplockade buketter  eller inte, jag är inte känd för att ta in ungarnas blommor dom plockar i tid och otid...


Och ve och fasa, min andra kärlek har gått ur tiden...


 


bästslangen , det är ju ren katastrof.


 

Av maria - 15 maj 2012 07:49

Snabbt, dom går lösa i huset...dragit på mig världens förkylning men solen skiner, ungarna ska på förskolan och jag ska ut på promenad (har lite promenadabstinens) Fick en överraskning imorse då jag halvnaken dansar ut i köket för att sen ta mig vidare ut till tvättstugan...då säger Elsa:- Mamma, Oskar (Affes kompis) är i hallen...men shit, tvär nit och vända om igen...vill ju inte skrämma iväg ungarnas kompisar direkt...Trevlig tisdag!


 

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards