Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 17 maj 2012

Av maria - 17 maj 2012 15:34

Hur lång kan den egentligen bli, alltså inte den, den utan masken...på min dagliga promenad då babyn skulle sova tänkte jag förena nytta med nöje. Behövde besöka en mataffär där det gick att köpa gurka till kvällens tacofest, så jag passade på att promenera till lill konsum. Då det inte är det bästa fina soliga vårvädret ute, utan värsta regn och blåstvädret fick jag slå följe med dessa förskräckliga maskar som kommer fram med regnet, och vissa är verkligen ohyggligt långa och äckliga...det blev lite terapi på köpet när jag fick sick-sacka mellan dom. Då började jag allvarligt fundera på-Hur lång kan den egentligen bli? Och när jag vände om och skulle promenera hemmåt vaknade babyn av en ilsken hund så då ringde jag pappaanders och han fick komma och hämta oss...(lite maskarnas fel också, men det har jag inte sagt)...Innan var jag lite stor i munnen då Olivia sa:-Ska du verkligen ut i det här vädret? Ja, sa jag-det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder! Jag ångrar mig nu...visst får man det.

Ikväll blir det tacofest med dom finaste , ska bli så kul att umgås med vänner...och nu har vi ju gurka så att det räcker 


   

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards