Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 9 maj 2012

Av maria - 9 maj 2012 14:43

Ja, jag hann ta en långpromenad innan regnet. Hade ett ärende till Expo stormarknad, gjorde det jag skulle, gick in till stan och tog bussen hem. Och då inte sms:a biljett funktionen funkade fick mammamaria åka gratis hem-gillas...fattiglapp som man är...och nu kan man säga att vi tagit helg redan då jag håller småkidsen hemma från förskolan imorgon då den hemska, förskräckliga magsjukan härjar i huset. Går det att undvika så gör jag gärna det...vill inte ligga och  .  Och en femdagars helg är väl helt ok, bara samtliga sköter sig och gör det dom ska...jag vet redan nu att nån ska på nåt kalas och nån ska spela fotbollsmatch samt att det ska regna hela helgen...


 

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards