Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 11 maj 2016

Av maria - 11 maj 2016 22:21

Livet är bra nu, riktigt bra...Hänger med skit bra kompisar på dagarna. Vi pluggar och vi skrattar och vi skrattar och vi pluggar. Vi dricker kaffe och äter kakor. Vi läser om trombocyter och om perifiera nervsystemet. Dricker mera kaffe och nu känner vi varandra så väl att vi tom fiser emellanåt. Det är underbart. Vi fasar inför fredag. Blir det en seger öl eller en grav öl?
Jag har fått sommarjobb, så fort den här veckan är över ska jag boka in inskolning. Allting löser sig. Det har tagit flera år men nu kan jag säga att jag är stabil. Minns ni för 1 år sen då jag åkte berg och dalbana mellan havsbotten och himmlen. Ena dagen dep andra dagen topp. Fy tusan vilken jobbig tid. Då trodde jag ALDRIG att jag skulle komma hit jag är idag. Jämn och stabil. Med små utstickare ner i havet och några toppar. Men då har vi jobbat som tusan i motvind. Aldrig mera motvid.

Avslutar med den här texten som jag lagt ut tidigare men den är så super sann. Den säger allt om hur det är att leva som bipolär.

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards