Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 29 maj 2016

Av maria - 29 maj 2016 15:02

En lugn och skön helg med massor av sol, underbart. Så mycket sol att vi satt ute och åt middag igår

Grillat som sig bör och ett glas rött i nyinköpta glas som en morsdagspresent till mig själv. 15kr st på returbutiken. Jag är miljövänligt på köpet;) det sätter guldkant på tillvaron. Vaknade imorse av att någon gjorde frukost och några ( tre ivriga små) ville ge mig sina egen gjorda presenter. Fin fina små teckningar med hjärtan och kärlekshälsningar. Min egen mor är i landet over there USA så henne får jag krama när hon kommer hem. Och ikväll firar vi svärmor.

Grattis till mig som fick förtroendet av bästa maken att få bära-föda-och uppfostra dina barn. Vi har gjort ett mega bra jobb tycker jag. Och Grattis till alla andra braiga mammor. Ni är bäst.

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards