Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 28 oktober 2016

Av maria - 28 oktober 2016 19:44

Varje fredag känner jag:-Så skönt, äntligen fredag. Måste vara extra skönt just denna fredag.

Men så inser jag att det är samma känsla varje fredag.
Idag skrev sista provet i Vård och Omsorg 2 och kan lämna den kursen bakom oss. Vi har kommit halvvägs in i utbildning och pressen att finna sig ett jobb närmar sig. Nu tar jag 2dagars helg och nästa vecka får vi tänka om och tänka psykiatri, prov på fredag om 1v. Psykiska sjukdomar ska pluggas in, jag besitter ju på 1av dom så den borde jag ju fixa galant;)
Idag var en av frågorna Beskriv Psoriasis och får jag underkänt på den hoppar jag av utbildningen och får stå och skämmas.

Vi har förberett oss för en spökhelg, gud nåde den som vågar knacka på i vårt spökhus. 6st skrämmande clowner och 2st fullkomligt horribla adult clowner spökar runt här inne...
Knacka på, på egen risk...

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards