Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 20 oktober 2016

Av maria - 20 oktober 2016 17:58

Jätte trött, mörkret och vardagen skulle jag tro. Lägger mig så fort jag kan på kvällarna, typ nio.

Idag har vi övat på att sätta kateter på kvinnor. Måste medge att det var ytterst märkligt att tvätta och föra in en kateter i ett plast underliv. Men det är klart, det hade varit mera obekvämt att öva på varandra.
Sen bjöd fisen på familje fika på förskolan och det blev jag och Olivia som åkte dit. Hon hade bakat gott bröd min fis.
I morse kom sotaren och skulle besikta, i köket står jag och Elsa som två fågelungar...fick ringa hem gubben.
Imorgon är det solning igen och sen tenta plugg.
Idag när jag kom hem...

Ops, Någon var arg på mig.
Måste ha tagit en evighet att tapetsera väggen med post it lappar...men det gick ju inte att missa. Budskapet gick fram.
Det är alltså så där man ska göra för att få uppmärksamhet i den här familjen.

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards