Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 1 oktober 2016

Av maria - 1 oktober 2016 21:15

Mm, det blev inte som jag hade tänkt det inatt med flera timmars skönhetssömn. Halv fyra hade jag inte somnat. Låg till halv nio och då gick jag ut och damsög och städade båda bilarna. Jo, det är fasligt nära hypomani, men nu är jag lite trött så jag hoppas att det inte blir ngt mera. Det har svängt mycket senaste 2-3 veckorna, jag själv tror att det beror på att det är galet mycket i livet. Skola, hemmet och få ihop det med  alla tider med skjutsningar och hämtningar av barn. Läxor, mat, tvätt, disk, hinna plugga mm. Tyvärr ligger jag efter på det sista rejält och på fredag har vi ett stort prov, så den här veckan måste jag hålla fokus, får inte falla.  Det är en annan grej som gör mig stressad till bristningsgränsen också som jag inte orkar dra här men det har med csn att göra. Kan bara vänta och vänta...

Jag var sängliggandes i måndags och i tisdags vilket gör att jag kom efter, med allting. Så nu tvättar jag och försöker städa upp efter den dalen. 

Jag har ju tidigare funderat på hurvida jag ska fortsätta att blogga, jag både vill och inte vill...kan inte bestämma mig men gillar att skriva och rensa tankarna och skriva dagbok. Den blir ju på det här sättet en officiell dagbok vilket inte stör mig iof men nu känner jag att jag kommer sluta länka till FB iaf...det känns bra, kanske kommer tillbaka där igen, vem vet...



Annars har vi tittat på hockey. P-03 möter A-laget damer i en träningsmatch


 


Det blev 3-0 till A-laget, men det bjuder vi på  

Min kille i mål första halvlek...

Inatt hoppas jag på sömn, man vet aldrig...jag kan känna mig trött men hjärnan kan inte varva ner utan går och går och går...


 

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Skapa flashcards