Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 21 oktober 2016

Av maria - 21 oktober 2016 19:16

Äntligen fredag, som jag har längtat. Tröttaste veckan genom tiderna tror jag. Flänger fram och tillbaka-mån,ons och fredag till hudmottagningen. Solar-smörjer och sen är det klart. Kanske blir det lite bättre. Sen har vi tenta pluggat hela veckan, har ett prov om en vecka och nästa veckan efter. Lär ju grotta ner mig i mina böcker och kompendien dom kommande två veckorna. Roligt. Barnen kommer ogilla mig. Idag har vi fördjupat oss i katerisering, sondmatning/peg och stomi. Så nu kan vi sätta kateter på kvinnor dock ej på män för det är ssk jobb. Men vi kan det i teorin men inte praktiken. Så blir jag ssk någon gång kan jag ju iaf hur man sätter kateter på män i terorin. Alltid ngt;)
Imorgon långt innan tuppen vaknar skickar vi Alfred till Arvidsjaur. Hur långt bort är inte det. Går det vägar dit ens. Han ska iaf tro det eller ej, spela hockey. Jag tror att jag ska ta lååång sovmorgon. Lååång frukost och ta en lååång mys dag.

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Skapa flashcards