Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 19 september 2015

Av maria - 19 september 2015 20:42

Lördag-gillar lördagar. Jag har jobbat på inne idag och pappan har jobbat ute. Barnen lite varstans...Dom två största har kors i taket städat sina rum. Jag är mera än chockad näst intill stum. Plötsligt händer det, kan bero på pengarna jag mutade med ;). Ätit gott har vi igen...

Ryggbiff, hasselbackspotatis å kantarellsås, kantareller som jag handplockat på coopan...men jag antar att dom kommer från skogen från början.
Alla är hemma samt 2 kompisar men det är tyst så tyst, samtliga grejar på med sitt. Nea håller på att lära sig veckodagarna och har på eget påhitt skrivit, klippt och tejpat upp dagarna på sin säng...här kommer en bild för er som har svårt med dagarna.

Jag älskar när barnen ritar och skriver det är så charmigt.
Och jag har visst ångrat mig igen när det kommer till att länka inläggen, jag har visst länkat av bara farten :) fortsätter väl så då...I morgon är det höstyran och Arvid har 2 fotbollsmatcher. Sötare matcher finns inte...Alfred avstår sin match då han har en streckning i ljumsken...

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2015 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards