Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 9 september 2015

Av maria - 9 september 2015 22:33

Tar igen mig. Det kom ikapp idag...har varit mega trött. Cyklade hem efter en bra arbetsdag som slutade kl halv ett. Hämtade småtjejerna och vi landade alla tre i soffan. Jag och Minna slocknade direkt, slitsamt för alla när morsan börjat jobba. Och trot det eller ej,men vi har cyklat i veckan. 07.55 hoppar vi upp på cyklarna, jag och småfolket cyklar iväg. Vi säger Hej då till Arvid när vi kommer till förskolan och han cyklar vidare till skolan. Jag lämnar fisarna och sen den korta men alldelens lagoma cykelturen till Ersboda. Att jag överhuvudtaget kommit så långt är värt en guldstjärna i himmlen. För att väcka och få iordning tre småfolkare och väcka och tjata på två tonåringar och en tolvåring är i sig ett träningspass delux...sen cykelturen är bara en bonus.

Efter att jag vilat färdigt blev det middag och sen bakade jag biskvier-mumma. Måste göra en till laddning och frysa in. Men inte ikväll för nu går ögonen i kors och måste laddas upp till i morgon.

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2015 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards