Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 12 september 2015

Av maria - 12 september 2015 20:10

Lördag och vi är mätta och belåtna. Lördagsgodiset är upphällt och vi trängs i soffan. Alla på en gång, alla på varandra. Elsas fotbollslag hade föräldramatch igår som Anders fick ta...han hann till uppvärmningen-sen

Stukade han foten och blev invalido på riktigt...han kan inte stå på foten idag. Jag har numera 7 barn, varav 1 är som ett spädbarn...Man kan säga att jag är ensamstående. Får se hur länge...jag synar honom om det håller på för länge.
I alla fulla fall fick Minna å Nea följa honom på garagevinden i morse å hämta ner kryckorna och Minna var helt överlycklig-:Mamma, vi fick följa pappa med till himmlen...älskar ungarnas glädje över småting...

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2015 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards