Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 14 juni 2014

Av maria - 14 juni 2014 21:26

Ännu ett 70års kalas  ja, själv är jag inte riktigt 40 ännu men hänger hos 70åringar och det gör jag så gärna. Nu har vi varit hos en barndomsvän till mig och hennes familj ute vid havet. Vi fick dela på oss idag då det även är en fotbollscup, varav två av våra spelar. Så pappaanders fick styra den skutan och passa in alla tider, samlingar och luncher...själv drog jag med dom små till havet...drack läsk, åt chips och bjöds på värsta bästa buffen, se bara...


 


 


huset och bandet som spelade...han vid pianiot och hatten är födelsedagsbarnets son...Jag ska också ha ett eget band som spelar då jag fyller 70år.


 


70åringen och Arvid...

I morgon är det slutspel i cupen med samling 7.30...jäsp och god natt.


 



Ovido - Quiz & Flashcards