Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 6 juni 2014

Av maria - 6 juni 2014 20:51

Har haft så många fina glada dagar. Men nu har jag den där dep känslan igen. Bara från ingenstans kommer den och överrumplar mig gång på gång...jag vet inte i förväg hur djup jag hamnar men för hoppningsvis inte så djupt. Eller inte alls...


 

Av maria - 6 juni 2014 13:31

Ännu en dag med strålade   Norrland levererar, hoppas verkligen att det håller i sig. Idag firar vi alla Sveriges nationaldag. Hur firar ni?


 


vi firar med gul/blåa kläder och flagga.


 


någon/några använde sina stövlar till att ösa i och ösa ur vatten ur en badbåt...fiffigt...


 


pappaanders har börjat fila på våran nya altan, där poolen ska få flytta in...det blir en sten altan, kommer att bli toppen. Eftersom vi inte har råd att åka utomlands får det bli budget varianten, egen pool på egenhändigt lagd stenaltan...efter bild kommer. 

Har som sagt inte tagit något litium nu sen igår morse och jag inbillar mig att magen mår bättre och att skakningarna i hönderna är borta.

Pratade också med min läkare för ett par dagar sen och jag kommer att bli fortsatt sjukskriven tom hösten (sista augusti tror jag) sen får vi diskutera arbetsträning. Jag är fortfarande för instabil och svajig och har inte fått iordning på min medicinering ännu...det tar tid men jag är glad för all tid som läggs ner och för all hjälp som jag får. Ibland har jag tålamod, ibland inte...just nu har jag tålamod.


 

Ovido - Quiz & Flashcards