Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 5 juni 2014

Av maria - 5 juni 2014 14:50

Tryckande högsommarvärme idag-härligt. Har inte fått mycket gjort. Ganska skönt...min mage fortsätter att säga stopp. Allting jag dricker och äter kommer omedelbart ut. Och jag dricker fortfarande litervis med vatten men känner ingen hunger, jag dricker väl mig mätt på vatten. Mina händer har börjat på att skaka rejält,medicinens baksida. Men jag kontaktade min kontaktpersom på uppföljningsenehten där dom sätter in litium och han rådgjorde med en överläkare som gav order att avbryta medicinering under helgen så får vi diskutera på måndag hur vi ska gå vidare. Dom trodde kanske att jag inte tål litium...ja, jag orkar inte tänka på ett nytt medicinbyte nu, nu ska jag njuta av solen och helgen.


 


Minnas outfit för dagen, nämen hur varmt kan det vara i solen, 30grader eller...jag har gömt undan hennes varmfodrade stövlar.


 

Ovido - Quiz & Flashcards