Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 8 juni 2014

Av maria - 8 juni 2014 14:26

Ja, vad ska man säga. En helg utan litium och min mage är återställd, jag har fått tillbaka matlusten med råge, jag dricker inte omänskligt mycket vatten och skakningarna i händerna är nästan borta. Men mitt välmående har åkt ett trappsteg ner, jag ligger inte på botten men jag känner mig inte på topp heller som jag har gjort dom senaste dagarna...Tröttheten är tillbaka och likaså orkeslösheten. Få se vad läkarna säger om det imorgon...ska bli intressant och se vad nästa steg blir...jag känner bara att jag gör som jag blir tillsagd, litar blint på proffsen...idag är det bara fotboll, skjutsa hit,skjutsa dit, hämta där och lämna där som gäller. Tur att solen skiner så man får ta sig små pauser emellanåt och tanka energi och sol.


 

Ovido - Quiz & Flashcards