Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 15 april 2011

Av maria - 15 april 2011 12:28

Hepp,ja det står fredag idag på almanackan vilket betyder helg kanske grillat och gosa,vem vet...jag har iaf laddat för båda. Min pojke var det riktigt synd om igår,inte förrän till middan blev han människa igen. Låg med filten över ögonen hela dagen och orkade inte ens se på tv,tyckte småsyskonen levde om alldelens förfärligt...missade ett kalas han sett framemot,men kände nog själv att det inte skulle gått vägen...då har man blivit en erfarenhet rikare-migrän och dess efter skalv...hoppas det inte händer igen eller allt för ofta.

Nu har jag hunnit handla och varit på donken och ätit den absolut godaste hamburgaren ever-Big Tasty. Den slår alla andra med häst längder,ska det vara snabb mat ska det vara den...så det så...lillkillen älskar också när vi äter där så vad gör man inte för kidsen-offrar sig  såklart. Nä,nu är jag redo för lite helg...kram på er alla.

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards