Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 5 april 2011

Av maria - 5 april 2011 14:28

Idag har vi eller rättare sagt jag cyklat årets längsta cykeltur...


  sådär ja,packade och klara eller inte packade,packade om ni fattar utan fastspända och klara...färden gick först till ÖF i byn och sen vidare till-håll i er-expo på ÖST-TEG,en cykeltur på sisådär 1 timme...aj,aj vad mina ben ska värka i morgon,småttingarna däremot även kallad för mina parasiter sov sig igenom hela färden...väl framme handlade mammamaria det hon kom för att handla samt liiite till...


 

Men oj då,ena platesen blev upptagen av påsar...vilken tur att pappaanders jobb ligger alldelens i närheten,mamman får en briljant ide,hon lämnar cykel+kärra till honom och tar bilen hem,inte mer än rättvist tycker hon. Nu är småbarnen och hon inne för att göra livsnödvändiga ting,som att blogga,fylla på små magar samt tömma över fulla blöjor innan dom ska ut till   igen...


,

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards