Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 13 november 2016

Av maria - 13 november 2016 21:00

Helgen är över. Helgen är förbi, en hel vecka till nästa helg. Jag har gjort det jag sa åt mig att göra, dvs vila. Men också en heldel nytta. Idag vaknade jag med mega energi och det resulterade i att jag:-tvättat tre maskiner tvätt. Bakat lussebullar, lagat lasagne, korvstroganof och två långpannor, dubbel sats tjockpannkaka. Jag kommer älska mig själv när jag kommer hem i veckan och har glömt att jag har garaget fullt med mat. Jag är stressad, arg och svettig och vet inte vad vi ska äta, men kommer plötsligt på hur smart jag varit och förberett mat. Pussar på mig själv och dansar ut i garaget och väljer mat och börjar sjunga i köket. Det är jag i veckan kl middag.
Jag känner mig tillfreds, lugn och glad men tror jag har en inre stress som bryter ner mig bit för bit. Jag får allt oftare ångest attacker, från ingenstans och måste ta atarax för att inte få en panikattack och det har blossat upp mera psoriasis fläckar på hela armarna, vilket jag inte hade då jag började sola. Vet inte riktigt hur jag ska förhålla mig då jag mår så bra och är fylld av mega energi.

Fick hjälp med tvätten idag.



Och slutligen-Grattis pappa Anders.

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards