Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 18 mars 2011

Av maria - 18 mars 2011 12:59

Nu har jag helg...lovely  .Jag har gjort alla mina hushållssysslor för den här dagen iaf...


  Storhandlat har jag gjort...på två olika stormarknader-fråga mig inte varför...det bara blev så...ville väl skoja till vardagen lite...det tillhör inte vanligheterna att jag gör så...ser att jag varit inne på en klädaffär också,hoppsan...undrar om det är nåt till mig i den påsen:) Sen tar jag alltid för lite påsar när jag handlar så ungefär hälften får jag stoppa in löst i bilen och bära in en,efter en,efter en...och lägga så fint på diskbänken...



  det går åt mycket av dess varor här hos oss,trots att det bara är 2/7 delar som använder dessa artiklar...men skiter man 6gånger per dag så...Trevlig Helg  





Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards