Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 5 mars 2011

Av maria - 5 mars 2011 14:46

Idag är det den 5 mars och i våran familj är det en dag att fira...

Det är dagen för 35år sedan som jag kom till mitt nya land Sverige, till min nya familj...mamma,pappa och storebror...


  förväntansfulla,både mamma och jag kan jag tro...


Det är dagen (fortf. 5mars)då min Anders graderade till svart bälte i ju-jutsu (typ -95 el.nåt)

Sen tänkte han fortsätta gradera och gradera och gradera,men det kom nåt ivägen för honom...en fru och fem barn...


Dagen D då allting egentligen började, den 5mars 1998 då vi förlovade oss i Thailand...


 

Jag var då gravid med 1:an, Olivia och när vi hade förlovat oss frågade mamma:(jo,hon var med på resan)

-Jaha,när tänker ni gifta er då...?

Hmm...inget vi hade riktigt planerat in,men hon tyckte det var bra om vi hade gjort det innan bebisen skulle komma...skynda,skynda...hon tog fram sin almenacka och den 5juli sattes ett datum för bröllop...den 31juli kom bebisen...

Ja,det gick ju det med...typ en mamma som friar åt en:) vigselringen,bröllopsklänning och kostym inhandlades i Thailand...allt var typ klart på 2veckor...finnemangs med andra ord...och det var väl lika bra det,annars hade vi aldrig hunnit med det nu...nä nu ska jag gå och fira lite...





Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards