Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 26 oktober 2010

Av maria - 26 oktober 2010 20:44

Tjoho,det är jag igen, mamman som har världens sämsta närminne (blir hela tiden påmind).Ingen ide att förklara varför, har redan glömt bort varför...oh my...man blir ju rädd för sig själv.

Har idag varit på ÖF med småttingarna (jo det kommer jag minsann ihåg)  


Lärde mig från förra veckan att handla ALDRIG kl lunch med 2 hungriga barn och framförallt inte med dig själv i det tillståndet-det slutade på frasses. När vi kunde ha suttit hemma och ätit i våran lugna vrå enligt tallriksmodellen.Nä,handla utan barn på kvällen när de gått och lagt sig-gjort!


Nu måste jag pysa för mina kompisar på Wisteria Lane väntar...med lite brasmys


 


Go natt/ Doris (ni vet honfisken i Hitta Nemo med lika kort närminne som jag).

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards