Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 24 oktober 2010

Av maria - 24 oktober 2010 13:27

Måste bara göra ett inlägg så här mitt på dan. På festen igår var en fd kollega nu en god vän till mig där och när hon såg Nea i sin nya mössa utbrast hon- Åh, gud så söt hon ser ju ut som en Thailändsk bärplockare   Nja avgör själv,Thailändsk kan jag väl hålla med om men bärplockare...

Sen har jag sett att Arvid har goda gener i att utföra YOGA  

kan bli nåt...och att Alfred ska bli hockeyproff känns ju helt ok.

Att jag har 2 proffs shoppare känns också som att jag kan leva med (dom brås ju på mig) och lilla Nea än så länge är en livsnjutare får jag ta, hon blir nog nåt i framtiden också ska ni se.

Så med närmare eftertanke gör det inte så mkt att jag har varit gravid 45 mån och ammat i ca 37mån det får man liksom ta om man ska få denna saliga blandning ungar!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards