Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 22 oktober 2010

Av maria - 22 oktober 2010 21:54

Check. Dagens rapport!


Vaknade 06.00-skickade iväg man och skolbarn.

Duschade med 2 stirrande ögon på mig samtidigt som hon som stirrade höll på att gnaga upp en bok (flickan kan göra 2 saker samtidigt redan vid 5 mån ålder-good).


Matade med gröt samtidigt som jag talade med Piteå-bokade en liten semestertripp till just PITEÅ på höstlovet för HELA la familja...frågade killen i bokningen om de hade något paketpris för 2 vuxna och 5 barn. .Oj, svarade killen så stora paketpris har vi inte men vi kan ju göra ett. Service kallar jag det! Bokat Och klart!


Kastade in småttingarna i bilen och drog ner på stan på min omtalade lunchdejt.

Killen kom, jag kom och även min kompis (hon mittemot) kom. Blev jätte bra  

God mat och sällskap-småttingarna skötte sig exemplariskt.


Kastade in ungarna i bilen igen och hem.

Väl hemma möttes jag av ett gäng ungdomar på 10år och mitt hem skulle förvandlas till nåt äktenskapstjosan...min dotter skulle agera äktenskap/dejtsamordnande och bjöd på saft och bullar. Gick bra tror jag.


Fixade en tacomiddag till 3 vuxna och 4 egna barn och 1 lånebarn.



  3 glada taco gäster på mammamarias restaurang


Fredagsmyset kan börja-Tacos och Gosa!


 





Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards