Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 25 oktober 2010

Av maria - 25 oktober 2010 12:19

Såg reprisen av lyxfällan igår em-OJ,vad ska man säga. Fröken som var pogrammets huvudperson just detta avsnitt ville verkligen leva världens glammigaste liv,slippa gå upp på morgonen och gå till ett jobb typ stå i en butik-nej det var inte hon liksom. Oh shit, vad lever jag för liv-nere hos råttorna i kloakerna eller...jag måste ha missat nåt!


Jag har då varit på ÖF med mina glammiga barn och träffat andra glammiga mammor (och pappor),och det förekom inga högljudda,snoriga olydiga barn där inte!

Eller...talar jag inte riktigt sanningsenligt nu...jag vet inte men jag tror att jag bor på glamourens baksida (känns helt ok iof).Var skulle jag få rum med alla skor och väskor och märkeskläderna egentligen...

  Nämen,jag sätter fast chokladbollen i håret! Alfred 1år

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards