Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 31 maj 2014

Av maria - 31 maj 2014 18:38

Proppmätt och lite till. Lamm-entrecote och tomat-och mozzarellaost och basilika sallad, tillsammans med ett glas coca cola eller två...gifter sig bra i magen. Har bara tagit det lugnt idag. Mått lite illa och varit yr....vet inte om det är medicinen som spökar men fick bara lämna min tvätt som jag höll på att hänga för att lägga mig ner. Somnade och sov i en halv timme på soffan...pappa fick ge alla barnen lunch och packa ihop för att följa Alfred på match...och med sig tog han tre st ungar och jag hade tre st ungar hemma. Varpå 1 sov...


 


riktigt skön sov-ställning på den ungen...själv föredrar jag att kura ihop mig så där mysigt under täcket, med samtliga kroppsdelar under täcket...men vi är alla olika, tur det  


 

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards