Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 13 maj 2014

Av maria - 13 maj 2014 12:12

I dag är jag trött, jätte jätte trött. Orkar ingenting. Har åkt bussen ner på stan och feelgood sen en lunch med min man på tu man hand och fick skjuts av honom hem. Det var mys  lite kärlek pimpar alltid upp vardagen. Känner en liten obehagskänsla i mina händer, den där att dom inte finns, men finns...ökade ju min dos med det dubbla igår så säkert en biverkning av det. Känner mig lugn som en filbunke, nästan lite avtrubbad på ett sätt, samtidigt som det är ett enda kaos i min hjärna av det ena än det andra. Orkar inte riktigt sortera och få någon ordning där inne i samtidigt som det är så skönt att inte bry sig, det får vara lite kaos, jag orkar ändå inte ge mig i kast med att ställa allting i ordning. Blev det rörigt för er...kan tänka mig det...en miljon gånger det, så har ni mitt huvud på en spik!


 


Jag skyller på den här lilla röda asken som gör det så rörigt just, samtidigt som det är min livlina...nu ryms det inga flera piller i min pillerburk...


 

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards