Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 10 november 2013

Av maria - 10 november 2013 19:32

Nämen då så...


 


salvstrumpad och klar för att fira...


 


den stora stjärnan eller blomman välj själv, är jag för utan mig hade inte dessa små sex stjärnor funnits och vi hade inte kunnat fira denna dagen. 

Imorse då jag sa till Nea:- Idag måste ni vara extra snälla med pappa för det är farsdag. Tittade på hon på mig med stora ögon formade till frågetecken??? Vad säger hon-far...far...

:- Ja, jag börjar lite smått ta det från början. För länge, länge sedan sa man far åt pappa...hon tittade fortfarande på mig med sina frågetecks ögon...:- Äsch, idag har alla pappor födelsedag kan man som säga...Nea:-Jaaa! Då ska vi äta tårta!!! 

Och det fick hon, efter en god middag tillsammans med Anders syrra och familj och farmor och farfar fick hon äta tårta. 

Annars var Alfred framåter endast till Vilhelmina igår på hockeymatcher-förluster  han står ju i mål våran kille...men sa han när han kom hem:- målvakten i det andra laget var typ så här lång...och så ställde han sig på en stol och blev typ 2,5 meter lång ,Alfred är 135cm lång-mellanskillnaden får ni räkna ut själva  

Nu har jag en sjukling här hemma, feber, mag-kniv, ja rätt logiskt att säga så då det känns som knivar i magen och halsont...bådar inte gott inför veckan. Men ledig måndag i morgon får räcka sen blir han som frisk  


 


min skohylla- hur ser din ut märk att vissa skor ryms inte ens där utan får hänga kvar i kläderna.


 

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards