Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 8 november 2013

Av maria - 8 november 2013 14:58

Idag har vi...


varit på hudmottagningen och handlat salvor och dyl för 1000kr till Minna som går i sin ena brors fotspår och lider av exem utöver det vanliga...men nu ska dom bort.


 


 


ätit älgfärsburgare med friscobröd och egna pommes/klyftpotis till lunch-ja, lite lyx jag vet...


 


och snusat på världens finaste Molly, barnen har lekt med Emil (Mollys storebror) och jag har fått umgås med Mollys mamma Elenore. Det är lyx, vi har bara haft det gött...(om man bortser från dom hutlösa priserna det kostar att ha barn med särskilda behov, i det här fallet onödigt jobbiga exem...men med den bästa sköterskan på hudmott. som vi förövrigt även hade till Alfred och som kom ihåg oss trots att det var över fem år sen sist vi hängde där i tid och i otid, gör det inte så mycket...det är imponerande och glädjer en som förälder att man blir ihågkommen...nu har vi frächat upp minnet och gått exem-skola igen och vet exakt hur vi ska följa smörjschemat för att få en len och fin icke kliande kropp igen...

Men nu är risken stor att jag blir bebis-smittat...att få snusa på en sån där liten goding gör att äggstockarna och livmodern blir redo på stubertet  himla tur att pappaanders är på jobbet  


 

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards