Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 27 augusti 2012

Av maria - 27 augusti 2012 09:22

Idag orkar jag blogga...så då är det bara att passa på. Elsa ligger hemma i feber och pappaanders har tagit föräldrapenning den här veckan...som småbarnsförälder får man ju alltid för lite sömn och nu har jag nåt den punkten att jag är sjukskriven i 1vecka för att få tid till att komma ikapp livet och då är det underbart att vi är 2 som kan hjälpas åt och täcka upp för varandra  Jag kommer även att förhoppninsvis få tid till mitt nyfunna intresse...Jag vet nu vad jag skulle vilja ägna mitt liv åt. Jag skulle vilja bli barnmatsboksförfattare och skriva och laga barnmat åt barn med matallergier...har nu gjort en grönsakslasagne åt lilla Minna med bla tomat och kryddor från vårat växthus...(men jag vet inte om hon kommer att gilla det, det får visa sig till lunchen)...Tänk att som förälder till barn med bla komjölksprotein allergi få frossa i olika roliga recept...Jag skulle iaf gilla det skarp!!!


 


Mysigaste stället just nu...


 

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards