Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 20 augusti 2012

Av maria - 20 augusti 2012 19:09

Har haft häcken full hela dagen, det känns att jag lever, jag lovar...Upprop idag och jag lämnade bort 2 småttingar för att följa med Alfred...hämta småttingarna och lämna Alfred för att hälsa på på småttingarnas fsk så det inte kommer som en chock imorgon för dom...hämta Alfred, hem, laga mat åt 3 vrål hungriga skrikandes barn samt en tyst 8 åring, utfodra dessa ungar under skrik från dess olika håll, halvtuggad bacon åker ut och in ur munnen, hon nästan idisslar, blodpudding och sylt som ätes med händerna som sedan klappar så fint på min vita axel, det är underbart...lägga en småtting, baka en kaka till kommande eftermiddagsbesök, lägga småtting numero 2 (vilket gick över förväntan då hon redan sov i soffan) ibland vet dom då det är läge att hjälpa morsan. Stöka undan i köket, fika besöket kommer- får en stunds trevligheter för att sen få middagen på bordet innan fotbollsmatch, mina ögon blöder...sitter hemma och vaktar småglin och väntar på att sovklockan snart ska ringa...sen, sen är det min tur...lääängtar...


 


 

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards