Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 16 juni 2012

Av maria - 16 juni 2012 14:45

Oj,oj vad sommarlov är för härligt...och det är full aktivitet nästan dygnet runt. Pappaanders fixar och trixar med allt som ska lagas och ordnas som bara legat och väntat på sin tur i vinter och jag håller ställningarna och sitter i solstolen emellanåt. Samt att jag lyckats radera alla mina kontakter i min telefonbok, så snälla smsa gärna ditt nr till mig (om ni vill att jag ska kunna nå dig)och skriv vem det är ifrån så blir det liiite lättare iaf att fylla boken igen...Jag har sökt och sökt i min telefon efter kontakterna, men till ingen nytta. Nu lite sköna sommarbilder, so far...


 


Babyn vägrar nappen, vägrar ta flaska och är fullständigt ointresserad av mat, men våra buskar går bara fint att tugga i sig...


 


 


Härliga sommarminnen, barn och vatten, kan inte bli så mycket bättre, varken för flickan eller för oss 


   

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards