Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 10 juni 2012

Av maria - 10 juni 2012 20:04

Är helt slut som mammamaria i detta läge, fotboll i all ära men det tar på krafterna att konka runt på familjen i minibussen och följa ungarnas framgångar och motgångar i sportsammanhang. Ungar plockas i och ur bilen. Vagnar plockas i och ur bilen. Fika väskor plockas i och ur bilen...måtte detta vara värt det, allt för ungarnas skull. Nu ska snart dom sista stoppas i säng och det ska varvas ner med lite karameller tror jag minsann...jag kommer att sitta sockerhög med ögon som bara rullas runt som på ormen Kaa i Djungelboken , typ så här kommer jag att se ut...men vad gör väl det, för om några dagar får vi samtliga i familjen sommarlov, även pappaanders...och han behövs hemma nu i bråda dagar. Vi är klassföräldrar, avslutningsamtal ska bockas av, sommarfester och ännu mera fotboll heeela lååånga sommarlovet. Så långtråkigt lär vi inte få... , nä, vi måste kanske sjukskriva oss efter den här semestern  


 


Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards