Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 8 september 2011

Av maria - 8 september 2011 20:59

Avslutar arbetsveckan med halsont och dunkande huvudvärk:(((  Kom som en överraskning så här på kvällskvisten...men Olivia har varit hemma i två dagar nu med samma åkomma så det är väl nåt som går i familjen. Blir att bädda ner sig imorgon på lediga dagen och kurera sig, för på lördag ska pappaanders och jag på bröllopsfest...själva vigseln är avklarad och nu bjuds det till fest...klänningen är köpt, barnvakten är bokad,chipsen och drickan är köpt så att man går och blir sjuk är som bara grädde på moset. Inget förvånar mig längre. Nä,slut på klagan nu...lite polly kan alltid hjälpa:-D


Dessutom har det slagit helt om för pojken-idag skuttade han så där som jag hade föreställt mig in på förskolan,hejade på alla så glatt och vinkade till mig så där fint...det tar sig,det tar sig...

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards