Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 15 september 2011

Av maria - 15 september 2011 15:02

Arbetsveckan är slut...iaf på jobbet för min del,nu tar jag vid här hemma (fotbollscup hela helgen i Sävar). Har skickat iväg Alfred på hockeyträningen med farfar...har en sån tur att han kan hjälpa till ibland...för vem har egentligen tid att skjutsa på träning kl 15.00 mitt idan,en torsdag- ingen,skulle jag tro...Det här veckoslutet är jag helt slutkörd,en förkylning pågång månne...

Har anmält pappaanders till två föräldramöten nästa vecka,samma dag,samma tid,fast på olika ställen, men det vet han inte om ännu(han får läsa det här på bloggen ) ...hur han ska lösa det är hans problem-jag var iaf snäll som anmälde honom tycker jag...Så om ni skulle mot all förmodan av nån annledning få till det och få fem barn eller fler-tänk er noga för-allting krockar nämligen och gör inte om vårat misstag att låta någon få börja spela hockey-stå emot!!! Visa att det är ni föräldrar som bestämmer så länge de bor under erat tak...det är mitt enda råd...fixar ni det är det bara att köra på   .   L O V E

Ovido - Quiz & Flashcards