Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 22 september 2011

Av maria - 22 september 2011 19:58

Helg känslan borde infinna sig vid det här laget(då jag har min lediga dag imorgon),men då jag har varit hemma med sjuka barn sen i tisdags så har jag jobb abstinens ist...behöver träffa folk, myndigt folk som går att föra ett vettigt samtal med...jag och pappaanders går mest om varandra,en skjutsar-en hämtar,en åker och handlar-en stannar hemma och tar hand om disken och ungarna, och när kidsen har lagt sig är jag så trötter...men idag blev det mycket vila då lillasyster sov tre och en halv timme så kanske,kanske orkar jag umgås ikväll. Hon är för övrigt mera medgörlig som sjuk,än fast jag föredrar henne frisk...hon går liksom på halvfart omkring här hemma och gör inte mycket väsen av sig...måste vara skönt för henne också att slippa fara fram som en iller, all vaken tid.

30påsar klara...40 to go...

Av maria - 22 september 2011 09:43

Blött ute,febran inne och Kungfu Panda på tv'n...egentligen borde jag kanske passa på,passa på att göra nåt vettigt av tiden...vila kanske är vettigt...surfa på nätet och dyl. Jag var iaf präktig igår tycker jag...kokade köttsoppa med klimp på märgpipa med ben...barnen gillade och det var bäst,för det tog hela eftermiddagen...måste ta tag i de där godispåsarna...sen...ska bara...

Ovido - Quiz & Flashcards