Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 11 juni 2015

Av maria - 11 juni 2015 18:04

Dag 1 på sommarlovet 2015 har snart passerat, med allt möjligt som innehåll. Jag har gjort min sista dag på min arbetstränar arbetsplats och hoppas på att få komma tillbaka till hösten. Imorgon blir det jag mot barnen då det är planeringdag...men det ska vi nog fixa. Blire sol äre bara att parkera på altanen med ett glas iste. Blire regn äre bara att parkera i soffan med en kopp kaffe...jag ska nog överleva. Sen får vi packa lite inför årets första stug besök...kusin Tage ska dopas på Hemsö kyrka. Hela familjen ska komma...mamma, pappa med respektive. Bror och jag med våra familjer och Jennys föräldrar...blir skoj. 8barn och 10vuxna om jag har räknat rätt. Vi tar säkert med nån hund, gris och kanin också med men dom sköter sig själva i väskan. Ganska tacksamma att resa med. 

Nu har jag fyllt kyl och frys så vi ska klara oss i några dagar. Tvättat så att jag har berg av tvätt att vika och börjat städa lite här och lite där. Jag ser med skräckblandad förtjusning framemot den här sommaren, vi är uppbokade så vi klarar oss med mycket fotboll. Jag ska grilla, dricka rose och äta glass i massor iaf äta glass. Det är bra för själen har någon sagt åt mig. 


 

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards